Tieto stránky používajú súbory cookies. Zotrvaním na stránke súhlasíte, že ich môžeme používať. Viac o cookies tu. Rozumiem
Ako vybrať ten správny reklamný predmet | GIFTGALLERY
0 ks
0,000 €

Úvodná strana > Ako vybrať ten správny reklamný predmet

Ako vybrať ten správny reklamný predmet

 
Pri výbere reklamných predmetov musíme vziať do úvahy niekoľko dôležitých hľadísk. 
Nie každý reklamný predmet sa hodí pre oficiálne stretnutia s obchodnými partnermi, a nie každý zase na akciu pre deti zamestnancov.

Pre jednoduchší výber a orientáciu v našej ponuke Vám prinášame týchto 5 základných otázok, na ktoré je dôležité pred výberom poznať odpoveď:


1. Pre koho je reklamný predmet určený?
Pre najvyššie vedenie spoločnosti alebo širokú verejnosť?

2. K akému účelu budú reklamné predmety slúžiť? 
Majú prilákať nových zákazníkov alebo posilniť Vašu reputáciu?

3. Koľko ste ochotní za reklamný predmet zaplatiť?
Zvolíme radšej menšie množstvo drahších predmetov alebo veľké množstvo lacnejších? 

4. Aké posolstvo má predmet prinášať? 
Ponesie Vaše logo alebo tiež kontaktné údaje?

5. Ako budeme predmet distribuovať?
Poštou alebo ich rozdáte osobne?           

Na základe zodpovedania týchto otázok môžeme reklamné predmety rozdeliť do niekoľkých kategórií:
Nechajte sa inšpirovať našou ponukou a tipmi na unikátne reklamné darčeky.                

Rozdávacie reklamné predmety
Rozdávacie predmety sú pomenovaním pre širokú škálu drobného tovaru, určeného pre rozdávanie pri najrôznejších príležitostiach. 
Ide o lacnejšie reklamné predmety typu guľôčkových pier, odznakov, samolepiek alebo škrabiek na auto, u ktorých je dôležité čo najmasovejšie rozšírenie medzi širokú verejnosť.

Promotion predmety
Promotion predmety najčastejšie používame pri zavádzaní nového výrobku na trh.
Ich funkcia spočíva v upútaní pozornosti zákazníka a v motivovaní ku kúpe nového výrobku. Pre tieto účely odporúčame napr. rôzne zákazkovo vyrobené reklamné predmety, ako sú samolepky, tetovačky a podobne.

Reklamné darčeky
sú jednoducho povedané, všetky drobnejšie darčekové predmety, ktorými klientovi alebo zákazníkovi ďakujeme za jeho záujem.
Reklamným darčekom tak môže byť veľké množstvo predmetov s Vašim logom a súvisia s Vašou činnosťou. Napr.  perá, hrnčeky, či dáždniky.

Darčeky pre návštevníkov
Darčeky pre návštevníkov môžu pripomínať rozdávacie predmety, avšak vždy obsahujú jedinečné posolstvo danej firmy.
Typickým príkladom je napríklad kľúčenka s logom a kontaktnými údajmi, ktorá charakterizuje obchodnú činnosť firmy a ktorá sa rozdáva návštevníkom stánku na veľtrhu alebo výstave.

Darčeky na ospravedlnenie
Každá zákaznícky orientovaná firma, by mala myslieť aj na chvíle, kedy je potrebné ospravedlniť sa za vzniknuté problémy. Aj najlepšia firma, si potrebuje občas svojho zákazníka udobriť. 
Úprimnosť ospravedlnenia, dokáže podčiarknuť pekný darček. Tu by ste mali myslieť na to, že darovaný predmet musí vytvárať pre zákazníka hodnotu a nedarovať mu prvé, čo cestou k nemu nájdete.
Udobriť si ho môžete napríklad sladkosťami, dobrým čajom alebo kávou. V závažnejších pípadoch, keď viete, že ešte nie je všetko stratené, sa nebojte siahnuť napríklad po luxusnejších reklamných predmetoch. 

Manažérske darčeky
Manažérske darčeky sú určené pre najvyššie vedenie spoločností. Manažérske darčeky nemusíme vybavovať firemným logom alebo iným reklamným oznámením a predávame ich samotné, prípadne v darčekovom balení.
Medzi obľúbené manažérske darčeky patria luxusné písacie potreby, kufríky alebo kvalitné hodinky.

Darčeky k výročiu
Darčeky k výročiu sú vo väčšine prípadov luxusné darčekové predmety pre vybraných klientov a obchodných partnerov. Vynikajú svojou kvalitou i spracovaním a v obdarovaných prebúdzajú pocit exkluzivity. 
Darčeky k výročiu predávajú firmy, oslavujúce významné jubileum alebo udalosť.

Prémie
Medzi prémiové predmety zaraďujeme všetky darčekové a reklamné predmety, vyrobené na mieru konkrétnej akcie. Prémiové predmety získa Váš zákazník, či klient ako vopred stanovenú odmenu.
Môže ísť napríklad o darček za nákup nad určitú sumu a podobne.

Aktivizačné predmety
Aktivizačné reklamné predmety sú obľúbeným spôsobom, ako motivovať zákazníka ku kúpe. Zákazník tak napríklad získa kancelárske hodiny pri kúpe písacieho stola a je tak motivovaný ku kúpe práve Vášho tovaru.

Súťaženie a sponzorské predmety
Súťaženie a sponzorské reklamné predmety sú nevyhnutnou súčasťou firemnej výbavy pri všetkých akciách, ktorých sa firma zúčastní, a na ktorých sa podieľa. Reklamné tričká, šiltovky,  balóniky a podobné drobnosti s firemným logom,
sú medzi divákmi a návštevníkmi obľúbené a posilňujú známosť firmy i značky.

Samo-zaplatiteľné predmety
Samo-zaplatiteľné predmety nájdu uplatnenie iba u známych a obľúbených značiek. Tieto značky sú natoľko populárne, že si ľudia ich reklamné predmety sami kupujú a používajú. Ako príklad uvedieme šálky s logom Starbucks, produkty s logom futbalových klubov a podobne, či s názvom známej hudobnej skupiny.

Prílohy k mailingu
Dobrým spôsobom, ako zaujať a ozvláštniť Vaše rozosielky, sú drobné darčeky. Nech už ide o samolepku, drobnú hračku alebo odznak, darček naviac vždy poteší.

Sortiment reklamných predmetov je veľmi široký. Začiatočná orientácia v ňom nie je jednoduchá, odmenou za vytrvalosť Vám však bude kvalitný marketingový nástroj ku každej príležitosti.
Potrebujete s výberom reklamných predmetov poradiť? 


Neváhajte a kontaktujte nás.

 

Diskusia




10 technológií potlače

Navrhneme vhodnú technológiu potlače
presne pre Vás.

Zistiť viac

Zaručená kvalita výstupu

Garancia vrátenia nepotlačeného tovaru
v prípade nekvality

Podmienky výmeny tovaru

Krátke termíny dodania tlače

Reklamné predmety dodáme
v dohodnutých termínoch.

Zistiť viac

Staňte sa členom Gift Gallery KLUBU

Máme prepracovaný vernostný program
pre členov Gift Gallery KLUBU.

Viac o vernostnom programe

Buďte informovaný o akciových ponukách a novinkách

Pridajte sa do nášho mailinglistu
Dvakrát za mesiac dostanete prehľadný email
Informácie o zľavách a špeciálnych ponukách

Váš e-mail neposkytneme tretej strane

Sekcia pre zákazníkov